Case study.

DO_M. Meble w dobrej cenie, dla osób ceniących naturalne materiały i wyjątkową jakość.

Budowanie strategii nowej marki i oferty produktów opartych o jej filozofię.

Klient

MD Connect

Wytyczne

Wprowadzenie na rynek nowej marki dla ludzi młodych, ceniących jakość i dobre wzornictwo / produkcja przez dobrodzieńskich meblarzy / zaprojektowanie produktów zbalansowanych pod kątem ceny i jakości.

Projekt

Marka stawia na personalizację, możliwość wymiany elementów mebla, sprytne rozwiązania do małych przestrzeni, prawdziwe, wysokiej jakości materiały i lokalne rzemiosło. Istotnym założeniem jest pogodzeniu w meblu jednocześnie trwałości i zmienności. Produkty składają się więc z wytrzymałej bazy oraz wymiennych dodatków, które umożliwiają kastomizację. W przypadku fotela, podstawę stanowi drewniany stelaż oraz tapicerowane siedzisko w neutralnej kolorystyce. Uzupełnieniem jest pikowana nakładka, która zmienia charakter mebla i umożliwia dopasowanie do osobistych upodobań. Dodatkowym jej atutem jest ochrona przed szybkim zużyciem tapicerki właściwej, a co za tym idzie wydłużenie życia produktu.
Fotel typu „lounge chair”, zapew­nia komfort w wielu sytuacjach użytkowych: podczas wypoczynku, czytania, konwersacji czy oglądania telewizji. Jego charakter, niewielkie rozmiary oraz możliwość demontażu sprawiają, że dobrze wpisuje się w przestrzeń niewielkich mieszkania oraz współczesne, nomadyczne style życia.

Zakres

strategia marki:
analiza marketingowa i badania jakościowe potencjalnych odbiorców
tworzenie profili użytkowników
budowanie strategii i filozofii marki oraz cyklu życia produktu

projekt elementów kolekcji:
analiza ergonomiczna i funkcjonalna
koncepcja
projekt szczegółowy
model 3D
modele imitacyjne w skali 1:5 oraz 1:1
dokumentacja wzornicza
nadzór autorski nad wykonaniem prototypu

Współpraca w tworzeniu strategii marki:

M. Gancarz, A. Kiluk, K. Pełka, A. Satława, zespół socjologów z Uniwersytetu Opolskiego pod kierunkiem dr M. Piejko

W trakcie wdrożenia