Emocjonalny
Design.

Metodesign. to więcej niż studio projektowe.

News

Caravan Salon Düsseldorf 2017 – zobacz fotorelację z targów!

Caravan Salon to największe targi w tej branży. Jako że od kilku miesięcy projektujemy innowacyjny samochód kamperowy nie mogło nas tam zabraknąć!

więcej na FB

Projektujemy wrażenia.

To nasz główny manifest. Co pozostaje do zaprojektowania w świecie zapełnionym przedmiotami? Doświadczenie użytkownika, które jest sumą wielu czynników: kształtu, materiału, koloru, zapachu, dźwięku, sposobu używania… Wysiłki zespołu wdrożeniowego mają mieć wspólny cel: dostarczenie obiektu czy usługi, który odbiorca pokocha!

Design thinking.

Nowy projekt to nowe wyzwanie! Zanim zaczniemy projektować, solidnie się do tego przygotowujemy. Poznajemy użytkownika: empatyzujemy, obserwujemy, przeprowadzamy wywiady. Definiujemy problem i założenia. Na tej bazie generujemy pomysły, które testujemy na szybkich makietach – w ten sposób selekcjonujemy rozwiązania i wybieramy te najlepsze. Metodologiczne ale i kreatywne podejście w procesie projektowym prowadzą do najlepszych rezultatów!

Konsekwentne decyzje.

W METODESIGN wiemy, że produkt jest nośnikiem wizji firmy. Dlatego zanim coś zaprojektujemy, dokładnie poznajemy markę
i jej realne potrzeby. Dbamy o to, by produkty naszych klientów były łatwo rozpoznawalne
i w sposób jednoznaczny identyfikowały markę.

Case study

Problem solving.

Zmiana obudowy nie musi oznaczać tylko nowej stylistyki – projektując całościowo, design może przyczynić się do uproszczenia produkcji, procesu obsługi, zwiększenia bezpieczeństwa użytkowania a nawet powstania oszczędności na różnych etapach produkcji.

(Polski) Case study

Kolor, materiał, tekstura.

Prawidłowe zaprojektowanie kolorystyki i materiałów jest czasochłonne i wymaga rzetelnej wiedzy. Czynniki te nie tylko wpływają na estetykę, często pełnią funkcję praktyczną. Kolor grupuje, wyróżnia, nawiguje. Materiał ma zapewniać wygodę, ergonomię, sprawdzić się w specyficznych warunkach użytkowania. Razem w znacznym stopniu wpływają na postrzeganie produktu, pozwól więc by doborem zajęli się specjaliści!

We need to find reasons for bringing new stuff into existence.

Tom Dixon

A jaki jest Twój powód?

(Polski) Optymalizacja produktu

(Polski) Łatwiejszy montaż

(Polski) Zwiększenie użyteczności

(Polski) Ulepszenie funkcjonalności

Innowacyjne metody projektowe

Nietypowe podejście do projektu

Nowoczesna stylistyka

Chcesz dowiedzieć się więcej? Rozpocząć współpracę? Skontaktuj się z nami lub zostaw wiadomość!

Kontakt

Chcesz poznać wstępną wycenę Twojego projektu? Zobacz jakie informacje będą nam potrzebne!

Wycena

Potrzebna pomoc w napisaniu briefu projektowego? Sprawdź tutaj!

Brief