Idea.

METODESIGN. Studio wzornictwa przemysłowego.

News

Szczęśliwego Nowego Roku 2020!

Najlepsze życzenia noworoczne dla naszych klientów, współpracowników i przyjaciół!
Niech ten nowy rozdział obfitować będzie w wiele sukcesów, odważnych marzeń
i udanych przedsięwzięć! 

więcej na FB

Projektujemy wrażenia.

To nasz główny manifest. Co pozostaje do zaprojektowania w świecie zapełnionym przedmiotami? Doświadczenie użytkownika, które jest sumą wielu czynników: kształtu, materiału, koloru, zapachu, dźwięku, sposobu działania… Wysiłki zespołu wdrożeniowego mają mieć wspólny cel: dostarczenie produktu czy usługi, który odbiorca pokocha!

Design thinking.

Nowy projekt to nowe wyzwanie! Zanim zaczniemy projektować, solidnie się do tego przygotowujemy. Poznajemy użytkownika: empatyzujemy, obserwujemy, przeprowadzamy wywiady. Definiujemy problem i założenia. Na tej bazie generujemy pomysły, które testujemy na szybkich makietach – w ten sposób selekcjonujemy rozwiązania i wybieramy te najlepsze. Metodologiczne ale i kreatywne podejście w procesie projektowym prowadzą do najlepszych rezultatów!

Konsekwentne decyzje.

W METODESIGN wiemy, że produkt jest nośnikiem wizji firmy. Dlatego zanim coś zaprojektujemy, dokładnie poznajemy markę
i jej realne potrzeby. Dbamy o to, by produkty naszych klientów były łatwo rozpoznawalne
i w sposób jednoznaczny identyfikowały markę.

Case study

Problem solving.

Zmiana obudowy nie musi oznaczać tylko nowej stylistyki – projektując całościowo, design może przyczynić się do uproszczenia produkcji, procesu obsługi, zwiększenia bezpieczeństwa użytkowania a nawet powstania oszczędności na różnych etapach produkcji.

Case study

Kolor, materiał, tekstura.

Prawidłowe zaprojektowanie kolorystyki oraz dobór materiałów są czasochłonne i wymagają rzetelnej wiedzy. Czynniki te nie tylko wpływają na estetykę, często pełnią funkcję praktyczną. Kolor grupuje, wyróżnia, nawiguje. Materiał ma zapewniać wygodę, ergonomię, sprawdzić się w określonych warunkach użytkowania. Razem w znacznym stopniu wpływają na postrzeganie produktu, pozwól więc by doborem zajęli się specjaliści!

Musimy znaleźć powód, by tworzyć nowe przedmioty.

Tom Dixon

A jaki jest Twój powód?

Optymalizacja produktu

Łatwiejszy montaż

Zwiększenie użyteczności

Ulepszenie funkcjonalności

Poprawa ergonomii

Nowa jakość doświadczenia użytkownika

Nowoczesna stylistyka

Chcesz dowiedzieć się więcej? Rozpocząć współpracę? Skontaktuj się z nami lub zostaw wiadomość!

Kontakt

Chcesz poznać wstępną wycenę Twojego projektu? Zobacz jakie informacje będą nam potrzebne!

Wycena

Potrzebna pomoc w napisaniu
briefu projektowego? Sprawdź tutaj!

Brief