Oferta.

Powstawanie nowego produktu to proces interdyscyplinarny. Cenimy długoterminową współpracę oraz relacje oparte na wzajemnym zrozumieniu i zaufaniu.

Nie znalazłeś interesującego Cię obszaru?

Zapytaj o projekt

Zakres współpracy

Naszym klientom proponujemy wsparcie na każdym etapie procesu rozwoju nowego produktu. Od fazy researchu i analizy, budowania założeń projektowych, przez pełen projekt wzorniczy i dokumentację po nadzór nad wdrożeniem i konsultacje w trakcie przygotowania produkcji. Projektujemy również elementy graficzne oraz wspierające sprzedaż.

Zakres współpracy i metodyka dopasowywane są do indywidualnych potrzeb klienta. Chcesz dowiedzieć się jak działamy?
Umów się na spotkanie by porozmawiać o możliwościach.

Wierzymy we wspólne działania

Projektowanie jest zawsze procesem zespołowym. Swój wkład w projekt mają użytkownicy, socjolodzy, technolodzy, konstruktorzy, menadżerowie, dział sprzedaży… Na wszystkich etapach projektu ściśle współpracujemy z klientem i specjalistami wewnątrz firmy tworząc multidyscyplinarny zespół połączony wspólnym celem. Tak powstają innowacyjne produkty, które doskonale sprawdzają się w warunkach rynkowych.

Wycena

Każdy projekt jest inny, stąd wyceny przygotowujemy indywidualnie. Jeśli chcesz poznać przybliżony koszt projektu, będziemy potrzebować kilku informacji. Wypełnij poniższy formularz, lub ściągnij szablon na swój komputer. * Wyceny przygotowujemy w oparciu o szacunkową liczbę godzin, opartą na naszym doświadczeniu oraz Cennik projektów 3D, opublikowany na stronie Instytutu Wzornictwa Przemysłowego. formularz

Brief

Brief stanowi podstawę do rozpoczęcia prac projektowych. Budując założenia, bazujemy na dokumencie dostarczonym od klienta. Ważne jest, by brief zawierał wszystkie aspekty, związane z cyklem życia produktu. Zapoznaj się z listą kontrolną, żeby sprawdzić, czy Twój brief jest już kompletny! * Jeśli produkt nie jest jeszcze wystarczająco zdefiniowany lub poszukiwane są nowe kierunki rozwoju firmy, oferujemy pomoc w definiowaniu cech produktu, potrzeb przyszłych odbiorców oraz formułowaniu założeń projektowych. pobierz